Ефективне вирішення професійних завдань у процесі виконання службової діяльності поліцейськими потребує наявності у них певного рівня психологічних знань, умінь, навичок та розвинених професійно важливих рис особистості.
Однією з інтегральних особистісних характеристик, що визначає рівень професіоналізму правоохоронця, є його комунікативна компетентність, тобто вміння грамотно та ефективно спілкуватися, насамперед з громадянами, колегами та з представниками засобів масової інформації.
Частина заняття була присвячена питанням взаємодії поліцейських з громадськістю, тактиці уникнення конфліктних ситуацій, психологічних особливостей різних вікових категорій громадян та практичному опануванню працівниками поліції навичок ефективної комунікації.
Досконале володіння повним спектром засобів професійного спілкування для поліцейських є необхідною умовою виконання Національною поліцією України поставлених перед нею завдань із забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.
Окрема увага була приділена переговорній діяльності, як засобу уникнення конфліктних ситуацій. Поліцейські набули практичні навички ефективного спілкування в ситуаціях з великим рівнем емоційного навантаження та розпізнавання настрою опонента за його невербальними проявами.
Відділ комунікації поліції Луганської області