Звернення
Особистий прийом громадян в умовах воєнного стану
З 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан, у зв’язку із чим, з метою запобігання проникненню на територію Головного управління Національної поліції в Луганській області сторонніх осіб, недопущення пронесення вибухонебезпечних предметів - будівлі та територія ГУНП в Луганській області перебувають під посиленою охороною. У приміщенні Приймальні громадян відсутнє укриття, куди під час проведення особистого прийому могли б пройти громадяни при оголошенні сигналу «Повітряна тривога».
Згідно з роз’ясненнями щодо розгляду звернень в умовах воєнного стану, розміщеними на офіційному сайті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини ( https://bit.ly/487YVwN) на можливість реалізації окремих прав заявників можуть вплинути встановлення посиленої охорони та особливого режиму роботи органу влади, встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження свободи пересування, а також руху транспортних засобів. З огляду на впровадження таких та інших безпекових заходів права заявників на особистий прийом керівниками та іншими посадовими особами органів державної влади, право бути присутнім при розгляді заяви чи скарги тощо можуть зазнати обмежень.
Ураховуючи викладене, проведення особистих прийомів громадян керівництвом у Головному управлінні Національної поліції в Луганській області тимчасово обмежено.
Разом з тим, громадянам забезпечена можливість реалізації права на звернення шляхом подання усних або письмових звернень визначеними способами.
На даний час звернення та запити громадян приймаються у письмовому вигляді, засобами поштового зв’язку та засобами електронної пошти.
Електронні адреси
Національної поліції України: [email protected]
Головного управління Національної поліції в Луганській області: [email protected]
Поштова адреса Головного управління Національної поліції в Луганській області: 49006, вул. Філософська, 39а, м. Дніпро.
У разі необхідності термінового звернення або наявності інформації про вчинення кримінального, адміністративного правопорушення чи іншої події, яка потребує негайного реагування з боку поліції, можна цілодобово звернутись на телефонну спецлінію поліції «102»
Як подавати звернення
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії».
Письмове звернення
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено:
● прізвище, ім’я, по батькові;
● місце проживання громадянина;
● викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Види звернень
Пропозиція або зауваження
Звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява або клопотання
Звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга
Звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Гаряча лінія Національної поліції України: 0-800-50-02-02 (з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00)
Урядова «гаряча лінія» 15-45
Електронні адреси :
Національної поліції України: [email protected]
ГУНП в Луганській області: [email protected]
Поштова адреса :
Головного управління Національної поліції в Луганській області: 49006, вул. Філософська 39а, м. Дніпро
Телефонна "Гаряча лінія" Департаменту внутрішньої безпеки Луганське управління:
+380 (95) 684-13-38
Безкоштовна телефонна "Гаряча лінія" Національної поліції України:
0-800-50-02-02
Безкоштовна телефонна "Гаряча лінія" МВС України:
1536
Безкоштовна телефонна "Гаряча лінія" Кабінету Міністрів України:
1545
Гаряча лінія МВС України для звернень рідних та близьких полонених, зниклих безвісти та загиблих українських захисників:
+38(089)420-18-66
Інформаційна автоматична довідка МВС:
+38(044) 256-03-33
ДЛЯ ГРОМАДЯН З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ!
На урядову "гарячу лінію" приймаються звернення до органів виконавчої влади за допомогою жестової мови.
Будь-ласка, звертайтеся, Skype-зв'язок за таким іменем:
Урядова гаряча лінія 1545-1
Урядова гаряча лінія 1545-2
Урядова гаряча лінія 1545-3