На Луганщині знов спрацювали шахрайські схеми «псевдо банківський працівник» та «прохання про допомогу»
Мешканці м. Сєвєродонецьк у соціальній мережі невідома особа зі сторінки її знайомого надіслала повідомлення, в якому просила скористатися її банківською карткою для виводу грошей з електронного гаманця. Жінка погодилась та надала реквізити своєї картки на яку через деякий час надійшли 1900 грн, які вона перерахувала на банківську картку «Монобанк», реквізити якої їй були надіслані в повідомленні. Згодом заявниця зателефонувала своєму знайомому та дізналась, що його сторінка зламана і він не писав жодних повідомлень. Після чого жінка дізналась, що ці маніпуляції з грішми проводились саме з її кредитної банківської картки з кредитних грошей, які на неї оформили невідомі особи. І жінка тепер повинна погасити відкритий на неї кредит.
Мешканці м. Лисичанськ зателефонував невідомий, який представився працівником служби безпеки АТ «Приватбанк» та повідомив, що з її кредитної банківської картки невстановлені особи намагалися перерахувати грошові кошти через Інтернет магазин. В ході розмови невідомий запропонував заявниці прийти до найближчого банкомату та зняти залишок грошей для запобігання їх викрадення, що жінка і зробила, знявши в банкоматі 9000 грн. Після зняття коштів заявниця, за вказівкою псевдо банківського працівника перерахувала їх на невідомий мобільний рахунок.
У м. Сєвєродонецьк місцевій мешканці зателефонував невідомий, який представився працівником служби безпеки АТ «Приватбанк» та повідомив, що з її кредитної банківської картки невідомі особи намагались перерахувати грошові кошти та щоб уникнути цього необхідно зняти грошові кошти з вказаної картки та перерахувати на мобільний рахунок. Жінка погодилась та зняла з двох своїх карток 10980 грн, після чого поповнила свій мобільний рахунок та інші мобільні рахунки, а також передала коди з смс повідомлень від GLOBAL24. Після передачі кодів з її мобільного рахунку було знято всі кошти. За такою ж схемою втратила 17180 грн ще одна мешканка м. Сєвєродонецьк.
Запам’ятайте!
- якщо вас просять про допомогу - перевірте інформацію та впевнитись, що вашому родичу чи знайомому дійсно потрібні гроші!
- банківські працівники ніколи не будуть просити вас зробити якісь маніпуляції з вашою карткою. Якщо вам зателефонували та повідомили про проблеми з карткою – завершіть розмову та зверніться до найближчого відділення банку або за номером гарячої лінії вказаному на зворотньому боці банківської картки!
Відділ комунікації поліції Луганської області