Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Оперативне реагування – запорука розкриття злочину по «гарячих слідах» …
Опубліковано 10 грудня 2020 року о 11:02

Перший, кого чує заявник, телефонуючи по допомогу до поліції, це оператор служби «102». Саме він є спусковим гачком запуску механізму оперативного реагування правоохоронців на повідомлення громадян.

У 2016 році був створений Call-center служби «102» ГУНП в Луганській області за європейськими стандартами та розпочала своє функціонування Єдина централізована система оперативного реагування на повідомлення громадян. Кожного дня на цілодобове чергування заступають 5 операторів, що пройшли спеціалізоване навчання та мають сертифікати міжнародного зразка про отримання навиків комунікації з населенням, юридичні знання та можуть миттєво реагувати навіть у стресових та нестандартних ситуаціях та 3 диспетчери, які готові 24/7 приймати та організовувати невідкладне реагування на усі без виключення повідомлення.

Загалом, протягом доби до поліції області надходить близько 600 повідомлень, річна цифра сягає понад 170 тисяч дзвінків. За секунди після виклику оператор передає інформацію до диспетчерської служби, працівники якої визначають наряд поліції, який буде здійснювати реагування на конкретне повідомлення та направляють його на місце події. Після отримання на планшет завдання з реагування, де зазначається уся необхідна інформація та виставляється позначка з адресою місця події, наряд у найкоротший термін прибуває для надання допомоги.

Слід зазначити, що до поліції телефонують не лише у разі вчинення протиправних дій, але й за консультацією або інформацією, що не стосується діяльності правоохоронців. І кожен дзвінок не залишається без відповіді.

Нерідкими є випадки, коли громадяни дзвонять заради забави. Тільки у цьому році надходило 1717 анонімних дзвінків про фейкові замінування або неправдиві повідомлення про нібито скоєні злочини. Окрім того, що на фіксацію цих повідомлень витрачається дорогоцінний час, відставляючи у бік дзвінок людини, яка дійсно потребує допомоги, ще й витрачаються великі державні кошти та сили, які залучаються для перевірки хибного повідомлення.

Але не зважаючи на такі моменти, завдяки професіоналізму операторів та диспетчерів Call-center, які отримують первинну інформацію про злочини, що має велике значення для розкриття злочинів по «гарячих слідах», затримання правопорушників та запобігання доведення протиправних намірів до трагічних наслідків. І це головне, заради чого працює вся правоохоронна система.

Відділ комунікації поліції Луганської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux